§1 Określenie Sprzedawcy
- Właścicielem Sklepu jest:
Envee Nails Dagmara Kowalska, Izabela Zwardoń Spółka Cywilna z siedzibą przy ul.Polna 159 A 43-300 Bielsko-Biała
NIP: 9372715869
REGON: 381011190
Tel. +48 600012500
E-mail: biuro@envee.pl
§2 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
- Przedsiębiorca [dalej Przedsiębiorca] jest to osoba/podmiot/organizacja, dokonująca ze Sklepem czynności prawnej związanej z jej działalnością gospodarczą lub/i zawodową.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą.
- Ceny podane w Sklepie są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie należne podatki).
- Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Sklep ze względu na charakter prowadzonej działalności wyklucza możliwość sprzedaży Konsumentom w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
§3 Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk),
- e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- telefonicznie na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Przedsiębiorcy danych pozwalających na weryfikację Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. W przypadku podania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez Przedsiębiorcę podczas składania zamówienia, Sklep skontaktuje się z Przedsiębiorcom w celu usunięcia błędów.
- Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru, jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przedsiębiorca składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru.
- Składając zamówienie, Przedsiębiorca, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów.
- Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia:
- po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Przedsiębiorcę adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Przedsiębiorcę, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Przedsiębiorcy jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Przedsiębiorcy lub pisemnie na wskazany przez Przedsiębiorcę podczas składania zamówienia adres pocztowy.
- W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
- Sklep odpowiada przed Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.
- Zamówienia złożone po godzinie 14 przyjmowane są do realizacji w kolejnym dniu roboczym.
§4 Płatności
- Przedsiębiorca ma do wyboru formy płatności:
płatności przelewem (przedpłata)
- Ceny zawarte zawarte na stronach internetowych Sklepu nie zawierają kosztów przesyłki. Ceny przesyłek określone są jako osobna pozycja w podsumowaniu zamówienia.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- W przypadku wyboru płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sklep. W przeciwnym wypadku Sklep anuluje zamówienie.
§5 Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem poczty polskiej, firm kurierskich lub udostępnia do odbioru osobistego w siedzibie Sklepu.
- Na termin dostawy towaru składa się termin kompletowania towaru (1-2dni robocze). Wysyłka realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych.
- Dostawy realizowane za pośrednictwem poczty polskiej lub firm kurierskich odbywają się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8 do 16.
§6 Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową, Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Przedsiębiorca. Adres, pod który Przedsiębiorca winien odesłać towar:
Envee Nails Dagmara Kowalska, Izabela Zwardoń Spółka Cywilna
Polna 159 A
43-300 Bielsko-Biała
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Przedsiębiorcy poniesione koszty wysyłki towaru.
- Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Sklep odpowiada przed Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).
- Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
- łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
- charakter wady – istotna czy nieistotna;
- to, czy towar był wcześniej reklamowany.
- Sklep może odmówić żądania Przedsiębiorcy dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
§7 Konto Przedsiębiorcy
- Przedsiębiorca może założyć w ramach stron internetowych Sklepu Konto pozwalające na podgląd historii zamówień, podgląd statusów zamówień.
- Sklep nie pobiera żadnych opłat za prowadzenie Konta Przedsiębiorcy.
- Przedsiębiorca może założyć Konto wypełniając odpowiednie formularze interaktywne zawarte na stronach internetowych Sklepu.
- Po wypełnieniu odpowiednich formularzy interaktywnych na stronach internetowych Sklepu, na wskazany podczas rejestracji adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji usługi utworzenia Konta:
za pośrednictwem zautomatyzowanego systemu powiadomień Sklep przesyła na podany przez Przedsiębiorcę adres poczty elektronicznej informację o utworzeniu Konta Przedsiębiorcy. Informacja o utworzeniu Konta jest oświadczeniem Sprzedawcy o rozpoczęciu świadczenia usługi prowadzenia Konta.
- Każdy Przedsiębiorca może w dowolnym momencie usunąć Konto rozwiązując tym samym umowę o świadczeniu usługi prowadzenia Konta. Usunięcia Konta można dokonać:
- wysyłając wiadomość email na adres: biuro@envee.pl W wiadomości email powinny się znaleźć dane pozwalające na identyfikację właściciela Konta, oraz informacja o chęci rozwiązania umowy,
- kontaktując się telefonicznie pod numerem: 600012500 kontaktując się listownie pod adresem:
Envee Nails Dagmara Kowalska,Izabela Zwardoń Spółka Cywilna
- Polna 159 A 43-300 Bielsko-Biała
- Przedsiębiorca powinien zachować w tajemnicy hasło do Konta.
- Sklep może odmówić rejestracji gdy dane podane podczas rejestracji budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności.
- Umowa dotycząca świadczenia usługi prowadzenia Konta ma charakter bezterminowy zastrzeżeniem zdania następnego. Przedsiębiorca może w każdym momencie świadczenia usługi wypowiedzieć umowę poprzez kontakt:
- wysyłając wiadomość email na adres: biuro@envee.pl W wiadomości email powinny się znaleźć dane pozwalające na identyfikację właściciela Konta, oraz informacja o chęci rozwiązania umowy,
- kontaktując się telefonicznie pod numerem: 600012500 kontaktując się listownie pod adresem:
Envee Nails Dagmara Kowalska,Izabela Zwardoń Spółka Cywilna
- Polna 159 A
43-300 Bielsko-Biała
- Umowa dotycząca świadczenia usługi prowadzenia Konta ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym w momencie potwierdzenia danych przez Sklep.
- W przypadkach uzasadnionych (np. rażące łamanie postanowień Regulaminu przez Przedsiębiorcę) Sklep może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem, z zachowaniem siedmiodniowego terminu wypowiedzenia.
§8 Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9 Ochrona prywatności
- Składając zamówienie, Przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia/prowadzenia konta.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Przedsiębiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§10 Środki techniczne
- W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień na produkty, niezbędne jest:
- urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa skryptów Java;
- akceptacja wykorzystywania plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).
§11 Postanowienia szczególne
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:
- zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep,
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia, przebieg realizacji zamówienia,
- Tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:
– w zakresie umowy sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi przesyłania wiadomości email, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia, przebieg realizacji zamówienia, – określone zostały w paragrafie 3 Regulaminu,
- Warunki rozwiązywania umów sprzedaży on-line określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§12 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Przedsiębiorcy posiadającemu konto na stronach internetowych Sklepu na adres e-mail wskazany w ustawieniach konta.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Przedsiębiorca posiadający konto na stronach internetowych Sklepu zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
Załącznik nr 1
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Envee Nails Dagmara Kowalska,Izabela Zwardoń Spółka Cywilna
- Polna 159 A
43-300 Bielsko-Biała biuro@envee.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
- _________________________________________________
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko :______________________________________________________
Adres :_______________________________________________________________
Żądania : wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis **:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________